Jelena Sanader

Maćedo

KB: Koje ideje stoje iza ovog kreativnog rešenja?
JS: Glavna ideja je predstaviti novu cicu u gradu.

KB: Šta je bila inspiracija?
JS: Inspiracija je odmah bila jasna. Maćedo je inspirisano MTV Domaćicom, tako da je i ideja za kreativno rešenje potekla iz tog dobro znanog vizuala.

KB: Da li je ukus piva definisao dizajn etikete?
JS: Sve je to nekako pomešano. Kao što se na MTV Domaćici nalaze najbolji bendovi iz regiona, tako je su maćedu spojeni najfiniji prirodni sastojci iz regiona, a onda je za etiketu uzet najprpoznatljiviji deo cele te price – cica koja namiguje.

KB: Kako izgleda dizajnirati za prvo srpsko kraft pivo?
JS: Jako zanimljivo i izazovno! Potrebno je voditi računa o dosta stvari – da etiketa prenese poruku, da se istakne među ostalim bocama, a i lepo je kada ti se neka cica smeška dok uživaš u pivu. Super stvar je i što Kabinet pruža potpunu slobodu za kreativni izražaj tako da je rad na etiketi bio pravo zadovoljstvo!

KB: Omiljeno Kabinet pivo?
JS: Ne pijem pivo, ali mi sve etikete izgledaju veoma primamljivo.

 

Grafički dizajner MTV Adria.