Cassius

Insomnia - Stanislav Mirković

KB: Koje ideje stoje iza ovog kreativnog rešenja?
SM: Ideja je bila da se vizuelizuje jako crno pivo.

KB: Šta je bila inspiracija?
SM: Sam naziv i tip piva – Cassius Stout, je napravio vodilju i definisao kolorit i pravac dizajna. Izazov je bio apstraktno ali simbolično prikazati jako crno pivo ali takodje napraviti finu vezu sa imenom i likom – Cassius.

KB: Da li je ukus piva definisao dizajn etikete?
SM: Interesanto je sto je Cassius Clay bio atipična zvezda svog doba, slično kao i Kabinet sa Cassius Stautom, sa jedinstvenim pristupom, filozofijom i kombinacijom aroma. Tako je rođena jaka, oštra i tamna zvezda medju pivima, oivičena zlatom.

KB: Kako izgleda dizajnirati za prvo srpsko kraft pivo?
SM: Zabavno.

KB: Omiljeno Kabinet pivo?
SM: Plavo.

Stanislav je vizuelni umetnik, a bavi se brendingom, vizuelnim komunikacijama, ilustracijama, grafičkim i industrijskim dizajnom… Osnivač dizajn studija Insomnia.

http://insomnia.rs/